Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie krzewów
Nazwa usługi
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów |
Wymagane dokumenty
|
- wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew oraz zgoda właściciela (jeśli wnioskodawca nie jest właścicielem) Wniosek powinien zawierać: - nazwisko i imię albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości, - tytuł prawny władania nieruchomością, - nazwę gatunku drzewa lub krzewu, - obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, - przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzewy, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewów, - wielkość powierzchni , z której zostaną usunięte krzewy, - szkic lub mapa terenu z zaznaczonymi drzewami lub krzewami przeznaczonymi do usunięcia. |
Wysokość opłaty skarbowej
|
Decyzja – nie podlega opłacie Wydanie zaświadczenia – 17 zł |
Uwagi |
|
Podstawa prawna
|
art. 83 i 86 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody /t.j Dz. U. z 2023 r., poz. 1336/ |
Tryb odwoławczy
|
odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za pośrednictwem Burmistrza Dąbrowy Białostockiej w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, |
Termin realizacji
|
do 21 dni od daty złożenia wniosku |
Komórka organizacyjna lub stanowisko załatwiające sprawę |
Referat Budownictwa, Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej |
Nr pokoju |
2a |
Nr telefonu |
tel. 7121100 wew. 123 |
Informacje dodatkowe
|
|
Wzory wniosków |
W załączniku |
Metryka strony