Dodatki mieszkaniowe
Nazwa usługi
|
Dodatki mieszkaniowe |
Wymagane dokumenty
|
- Wypełniony wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego, - potwierdzona przez zarządcę domu, administrację lub właściciela budynku łączna kwota wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc, -wypełniona deklaracja o dochodach osiągniętych przez wszystkie osoby wspólnie prowadzące gospodarstwo domowe w okresie trzech miesięcy poprzedzających datę składania wniosku wraz z: - zaświadczeniem zakładu pracy o dochodzie brutto (wynagrodzenie pomniejszone o koszty uzyskania przychodu i składki ZUS (bez składki zdrowotnej), - decyzją lub odcinkami ZUS o wysokości renty, emerytury i alimentów, - zaświadczeniem z Powiatowego Urzędu Pracy o wysokości pobieranych zasiłków, - decyzją MOPS o przyznaniu zasiłku stałego, - oświadczeniem (na piśmie) o wysokości dochodu osiąganego z tytułu prowadzonej na własny rachunek działalności gospodarczej, - w domach jednorodzinnych - oświadczenie o powierzchni użytkowej mieszkania |
Wysokość opłaty skarbowej
|
Nie podlega opłacie |
Uwagi |
|
Podstawa prawna
|
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1335 z późn. zm.) oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.) |
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Białymstoku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Dąbrowa Białostocka w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania. |
Termin realizacji
|
Na bieżąco lub w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku. |
Komórka organizacyjna lub stanowisko załatwiające sprawę |
Referat Finansowy |
Nr pokoju |
10 |
Nr telefonu |
tel. 7121100 wew. 150 |
Informacje dodatkowe
|
|
Wzory wniosków |
W załączniku |
Metryka strony