Dodatki mieszkaniowe

 

Nazwa usługi

 

 

Dodatki mieszkaniowe

 

Wymagane dokumenty

 

- Wypełniony wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego,

- potwierdzona przez zarządcę domu, administrację lub właściciela budynku łączna kwota wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc,

-wypełniona deklaracja o dochodach osiągniętych przez wszystkie osoby wspólnie prowadzące gospodarstwo domowe w okresie trzech miesięcy poprzedzających datę składania wniosku wraz z:

- zaświadczeniem zakładu pracy o dochodzie brutto (wynagrodzenie pomniejszone o koszty uzyskania przychodu i składki ZUS (bez składki zdrowotnej),

- decyzją lub odcinkami ZUS o wysokości renty, emerytury i alimentów,

- zaświadczeniem z Powiatowego Urzędu Pracy o wysokości pobieranych zasiłków,

- decyzją MOPS o przyznaniu zasiłku stałego,

- oświadczeniem (na piśmie) o wysokości dochodu osiąganego z tytułu prowadzonej na własny rachunek działalności gospodarczej,

- w domach jednorodzinnych - oświadczenie o powierzchni użytkowej mieszkania

 

Wysokość opłaty skarbowej

 

 

Nie podlega opłacie

Uwagi

 

 

Podstawa prawna

 

Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1335 z późn. zm.) oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.)

 

Tryb odwoławczy

 

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Białymstoku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Dąbrowa Białostocka w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania.

 

Termin realizacji

 

Na bieżąco lub w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.

Komórka organizacyjna lub stanowisko załatwiające sprawę

Referat Finansowy

Nr pokoju

10

Nr telefonu

tel. 7121100 wew. 150

 

Informacje dodatkowe

 

 

Wzory wniosków

W załączniku

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Budnik

Data wytworzenia: 2021-06-21

Wprowadzający: Justyna Kondracka

Data modyfikacji: 2024-05-14

Opublikował: Justyna Kondracka

Data publikacji: 2003-12-29