Organizacja wewnętrzna Urzędu Miejskiego

Organzacja wewnętrzna Urzędu Miejskiego zawarta w Regulaminie Organizacyjnym

Organizacja wewnętrzna Urzędu.

§ 10. Funkcjonowanie Urzędu opiera się na zasadach jednoosobowego kierownictwa służbowego podporządkowania, podziału czynności i indywidualnej odpowiedzialności za realizacje powierzonych zadań.

§ 11. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1. Referat Organizacyjny - symbol OR

2. Referat Finansowy - symbol FN

3. Referat Budownictwa Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej - symbol BRG

4. Referat Spraw Obywatelskich - symbol OB

5. Urząd Stanu Cywilnego - symbol USC

6. Pełnomocnik Burmistrza d/s Oświaty i Wychowania - symbol OW

7. Radca Prawny - symbol RP

§ 12. 1. W strukturze organizacyjnej Urzędu funkcjonuje Gminne Centrum Reagowania.

2. Gminne Centrum Reagowania wykonuje zadania określane ustawą z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej.

3. Zadania są realizowane przez grupy robocze o charakterze stałym:

a) planowania cywilnego,

b) grupa monitorowania, prognoz i analiz.

4. Liczebność i skład osobowy grup roboczych ustala Burmistrz zarządzeniem.

§ 13. W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:

1. Sekretarz Gminy pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Organizacyjnego i Pełnomocnika Burmistrza d/s. Oświaty i Wychowania.

2. Skarbnik Gminy pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Finansowego.

3. Kierownik Referatu Budownictwa Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej.

4. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich lub Zastępca wskazany przez Burmistrza.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Leszek Kiejko

Wprowadzający: Leszek Kiejko

Data modyfikacji: 2004-01-21

Opublikował: Joanna Boćkowska

Data publikacji: 2004-01-21