Organizacja wewnętrzna Urzędu Miejskiego
Organizacja wewnętrzna Urzędu.
§ 10. Funkcjonowanie Urzędu opiera się na zasadach jednoosobowego kierownictwa służbowego podporządkowania, podziału czynności i indywidualnej odpowiedzialności za realizacje powierzonych zadań.
§ 11. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1. Referat Organizacyjny - symbol OR
2. Referat Finansowy - symbol FN
3. Referat Budownictwa Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej - symbol BRG
4. Referat Spraw Obywatelskich - symbol OB
5. Urząd Stanu Cywilnego - symbol USC
6. Pełnomocnik Burmistrza d/s Oświaty i Wychowania - symbol OW
7. Radca Prawny - symbol RP
§ 12. 1. W strukturze organizacyjnej Urzędu funkcjonuje Gminne Centrum Reagowania.
2. Gminne Centrum Reagowania wykonuje zadania określane ustawą z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej.
3. Zadania są realizowane przez grupy robocze o charakterze stałym:
a) planowania cywilnego,
b) grupa monitorowania, prognoz i analiz.
4. Liczebność i skład osobowy grup roboczych ustala Burmistrz zarządzeniem.
§ 13. W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
1. Sekretarz Gminy pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Organizacyjnego i Pełnomocnika Burmistrza d/s. Oświaty i Wychowania.
2. Skarbnik Gminy pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Finansowego.
3. Kierownik Referatu Budownictwa Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej.
4. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, pełniący jednocześnie funkcje Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich lub Zastępca wskazany przez Burmistrza.
Metryka strony