Wykaz rejestrów w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Białostockiej
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
-
Rejestr skarg i wniosków.
-
Rejestr wniosków i interpelacji radnych.
-
Rejestr uchwał Rady Miejskiej.
-
Rejestr zarządzeń kierownika urzędu.
-
Rejestr zarządzeń Burmistrza.
-
Rejestr Komisji Rady Miejskiej.
-
Rejestr wniosków Komisji Rady.
-
Rejestr opinii Komisji Rady.
-
Rejestr uchwał prawa miejscowego.
-
Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
-
Ewidencja radnych Rady Miejskiej.
-
Ewidencja oświadczeń majątkowych Radnych.
-
Rejestr gminnych jednostek pomocniczych (sołectw wniosków osiedli).
-
Rejestr wniosków i postulatów wyborców.
-
Rejestr wydanych dowodów osobistych.
-
Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.
-
Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.
-
Rejestr stałych wyborców.
-
Zbiór danych osobowych byłych mieszkańców.
-
Zbiór danych osobowych stałych mieszkańców.
-
Zbiór danych osobowych zameldowanych na pobyt czasowy do 2 miesięcy.
-
Zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy ponad 2 miesiące.
-
Zbiór PESEL.
-
Rejestr ksiąg Stanu Cywilnego.
-
Rejestr zapewnień złożonych do zawarcia związku małżeńskiego.
-
Rejestr aktów Stanu Cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu).
-
Dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą zastrzeżone.
-
Ewidencja osób pełniących służbę w formacjach obrony cywilnej.
-
Rejestr osób posiadających dostęp do informacji niejawnych.
-
Rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych.
-
Dziennik korespondencyjny (przesyłki zwykłe).
-
Rejestr przesyłek specjalnego rodzaju.
-
Ewidencja przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
-
Ewidencja delegacji służbowych.
-
Rejestr kancelaryjny.
-
Rejestr gruntów mienia komunalnego.
-
Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów.
-
Ewidencja wniosków na dodatki mieszkaniowe.
-
Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy.
-
Wykaz dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
-
Ewidencja działalności gospodarczej.
-
Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
-
Rejestr wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
-
Rejestr wydanych zezwoleń na przewozy regularne w krajowym transporcie drogowym.
-
Ewidencja innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.
-
Ewidencja dokumentacji płacowej.
-
Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych Gminy.
-
Księgi inwentarzowe majątku gminnego i wyposażenia Urzędu.
-
Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
-
Ewidencja wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
-
Ewidencja podatków lokalnych (od nieruchomości, targowa, od psów, administracyjna).
-
Ewidencja podatku rolnego.
-
Ewidencja podatku leśnego.
-
Rejestr decyzji (nakazów płatniczych) płatniczych zakresie wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego osobom fizycznym i prawnym.
-
Rejestr ulg ustawowych w podatku rolnym.
-
Rejestr umorzeń o odroczeń podatków.
-
Rejestr zaświadczeń w sprawach podatkowych.
-
Archiwum zakładowe.
Metryka strony