Wykaz rejestrów w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Białostockiej


REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

  1. Rejestr skarg i wniosków.

  2. Rejestr wniosków i interpelacji radnych.

  3. Rejestr uchwał Rady Miejskiej.

  4. Rejestr zarządzeń kierownika urzędu.

  5. Rejestr zarządzeń Burmistrza.

  6. Rejestr Komisji Rady Miejskiej.

  7. Rejestr wniosków Komisji Rady.

  8. Rejestr opinii Komisji Rady.

  9. Rejestr uchwał prawa miejscowego.

  10. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

  11. Ewidencja radnych Rady Miejskiej.

  12. Ewidencja oświadczeń majątkowych Radnych.

  13. Rejestr gminnych jednostek pomocniczych (sołectw wniosków osiedli).

  14. Rejestr wniosków i postulatów wyborców.

  15. Rejestr wydanych dowodów osobistych.

  16. Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.

  17. Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.

  18. Rejestr stałych wyborców.

  19. Zbiór danych osobowych byłych mieszkańców.

  20. Zbiór danych osobowych stałych mieszkańców.

  21. Zbiór danych osobowych zameldowanych na pobyt czasowy do 2 miesięcy.

  22. Zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy ponad 2 miesiące.

  23. Zbiór PESEL.

  24. Rejestr ksiąg Stanu Cywilnego.

  25. Rejestr zapewnień złożonych do zawarcia związku małżeńskiego.

  26. Rejestr aktów Stanu Cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu).

  27. Dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą zastrzeżone.

  28. Ewidencja osób pełniących służbę w formacjach obrony cywilnej.

  29. Rejestr osób posiadających dostęp do informacji niejawnych.

  30. Rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych.

  31. Dziennik korespondencyjny (przesyłki zwykłe).

  32. Rejestr przesyłek specjalnego rodzaju.

  33. Ewidencja przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.

  34. Ewidencja delegacji służbowych.

  35. Rejestr kancelaryjny.

  36. Rejestr gruntów mienia komunalnego.

  37. Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów.

  38. Ewidencja wniosków na dodatki mieszkaniowe.

  39. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy.

  40. Wykaz dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.

  41. Ewidencja działalności gospodarczej.

  42. Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

  43. Rejestr wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.

  44. Rejestr wydanych zezwoleń na przewozy regularne w krajowym transporcie drogowym.

  45. Ewidencja innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

  46. Ewidencja dokumentacji płacowej.

  47. Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych Gminy.

  48. Księgi inwentarzowe majątku gminnego i wyposażenia Urzędu.

  49. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.

  50. Ewidencja wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.

  51. Ewidencja podatków lokalnych (od nieruchomości, targowa, od psów, administracyjna).

  52. Ewidencja podatku rolnego.

  53. Ewidencja podatku leśnego.

  54. Rejestr decyzji (nakazów płatniczych) płatniczych zakresie wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego osobom fizycznym i prawnym.

  55. Rejestr ulg ustawowych w podatku rolnym.

  56. Rejestr umorzeń o odroczeń podatków.

  57. Rejestr zaświadczeń w sprawach podatkowych.

  58. Archiwum zakładowe.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Boćkowska

Wprowadzający: Joanna Boćkowska

Data modyfikacji: 2004-09-09

Opublikował: Anna Marcińczyk

Data publikacji: 2004-09-09