Ogłoszenie o przetargu - Instalacja kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Dąbrowa Białostocka: Instalacja kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych w gminie Dąbrowa Białostocka
Numer ogłoszenia: 183856 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina , ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121100 do 101, faks 085 7121017.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych w gminie Dąbrowa Białostocka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż 78 zestawów solarnych do podgrzewania wody użytkowej na budynkach mieszkalnych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka, według informacji zawartych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, z wykorzystaniem płaskich kolektorów słonecznych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewania wody użytkowej w połączeniu z istniejącą instalacją ciepłej wody. 2. Lokalizacja inwestycji: projekt będzie realizowany w gminie Dąbrowa Białostocka, w następujących miejscowościach - Brzozowo, Brzozowo kol., Bagny, Grabowo, Grodziszczany, Grzebienie, Hamulka, Harasimowicze, Jaczno, Kamienna Stara, Kirejewszczyzna, Kropiwno, Kuderewszczyzna, Łozowo, Miedzianowo, Nierośno, Nowa Wieś, Olsza, Ostrowie, Osmołowszczyzna, Pięciowłóki, Reszkowce, Stock, Trzyrzeczki, Wroczyńszczyzna, Zwierzyniec Mały, Zwierzyniec Wielki. 3. Instalacje będą realizowane na nieruchomościach zabudowanych budynkami mieszkalnymi, w pomieszczeniach istniejących kotłowni lub innych wskazanych przez właściciela budynku - według Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz informacji Zamawiającego w zakresie 78 instalacji solarnych zlokalizowanych na obiektach mieszkalnych. 4. Przewiduje się wykonanie instalacji kolektorów słonecznych w celu podgrzewania wody użytkowej w ciągu całego roku. Kolektory słoneczne zlokalizowane będą opcjonalnie na dachu lub ścianie budynku. 5. Zestaw solarny składa się w szczególności z niżej wymienionych elementów, w ilościach oraz parametrach zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Wyszczególnienie urządzeń i armatury - Zestaw Z1 (19 sztuk) - kolektor słoneczny (łączna powierzchnia aparatury zestawu min. 4,6 m2), zestaw przyłączeniowy z odpowietrznikiem, zbiornik solarny c.w.u. 300l 2-wężownicowy, grupa pompowa, naczynie przeponowe do glikolu min. 18l., sterownik solarny z czujnikami, płyn solarny min. 30l, grzałka elektryczna 2 kW, zestaw montażowy z przeznaczeniem do odpowiedniego dachu lub elewacji, przewody solarne min. DN16 o długości min. 40 mb rury pojedynczej, zawory odcinające kulowe, zawór spustowy, zestaw awaryjnego zasilania energii elektrycznej z baterią, roboty budowlane, - Zestaw Z2 (59 sztuk) - kolektor słoneczny (łączna powierzchnia aparatury zestawu min. 6,9 m2), zestaw przyłączeniowy z odpowietrznikiem, zbiornik solarny c.w.u. 400l 2-wężownicowy, grupa pompowa, naczynie przeponowe do glikolu min. 24l., sterownik solarny z czujnikami, płyn solarny min. 30l, grzałka elektryczna 2 kW, zestaw montażowy z przeznaczeniem do odpowiedniego dachu lub elewacji, przewody solarne min. DN20 o długości min. 40 mb rury pojedynczej, zawory odcinające kulowe, zawór spustowy, zestaw awaryjnego zasilania energii elektrycznej z baterią, roboty budowlane. 6. Opis techniczny zestawów solarnych zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. 7. Właściciel nieruchomości zapewni odpowiednie warunki techniczne w budynku umożliwiające dostawę i montaż zestawu solarnego, tj. przede wszystkim: - budynek musi być wyposażony w instalację ciepłej i zimnej wody, - budynek musi być wyposażony w instalację elektryczną, - budynek musi posiadać wolną, utwardzoną powierzchnię wewnątrz budynku umożliwiającą montaż urządzeń. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac instalacyjno - montażowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania oraz do wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia, w tym przeszkolenia użytkowników instalacji. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane kolektory słoneczne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się od Wykonawcy załączenia do oferty: - certyfikatu wydanego przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą potwierdzającego spełnienie wymagań zawartych w normach PN EN 12975-1,2, - sprawozdania z badań proponowanego typu kolektora słonecznego na zgodność z pełną normą PN EN 12975-1,2 (test jakościowy i cieplny) wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz europejski certyfikat potwierdzający zgodność z powyższą normą (np. Solar Keymark lub równoważny). 10. Minimalny okres bezpłatnego serwisu instalacji solarnych - minimum 5 lat. 11. Wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązany jest stosować materiały nowe, dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadające wszelkie prawem określone dopuszczenia i certyfikaty, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 25 000,00 PLN - słownie - dwadzieścia pięć tysięcy, 00 100 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w BS w Sokółce O/Dąbrowa Białostocka, 59 8093 0000 0039 2134 2000 0050, z adnotacją wadium - Instalacja kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych w gminie Dąbrowa Białostocka a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem dostaw usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem co najmniej 80 zestawów instalacji solarnych - w ramach jednego zamówienia, dostawy - z kolektorami słonecznymi do podgrzewania c.w.u. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku dysponowania odpowiedni potencjałem technicznym
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy - dysponowanie w trakcie realizacji zadania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - dysponowanie w trakcie realizacji zadania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - dysponowanie w trakcie realizacji zadania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia przez Wykonawcę sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi spełniać następujące warunki - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, umowne w wysokości, co najmniej 900.000,00 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 900.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Rozdz. VII pkt 2 ppkt 2 SIWZ, b. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, będą badane łącznie - dokumenty określone Rozdz. VII pkt 1 ppkt 2, 3, 4 SIWZ powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VII pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Rozdz. VII pkt 2 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 95
· 2 - Okres gwarancji jakości (na roboty budowlano - montażowe) - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach: a. wystąpienie konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, b. wstrzymanie realizacji robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, c. wstrzymanie realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej bądź orzeczeniem sądu, d. siły wyższej, tj. zdarzenia nagłego, nieprzewidywalnego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. pożar, trzęsienie ziemi, tornado, powódź), e. w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z umowy o dofinansowanie między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania zadania. 2. zmiany materiałów i urządzeń koniecznych do wykonywania robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego lub wynikająca z niedostępności na rynku tych materiałów i urządzeń, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, 3. zmiany jakości materiałów i innych cech charakterystycznych któregokolwiek elementu robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 4. zmiany obowiązujących przepisów prawa, m.in. zmiany wysokości podatku VAT; zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za dostawy oraz montaż świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 5. zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego w obiektywnie uzasadnionych przypadkach, 6. zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16 - 200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16 - 200 Dąbrowa Białostocka (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania planowana jest przy współfinansowaniu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. W przypadku ograniczonych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, a tym odmowy dofinasowania projektu, Zamawiający przewiduje unieważnienie prowadzonego postępowania w całości, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Burmistrz Dąbrowy Białostockiej
mgr inż. Romuald Gromacki
Metryka strony