Przetarg na opał

Termin ważności strony 2007-03-22

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO,

KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ

W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 60 000 EURO.

Opis: Zaopatrzenie obiektów szkolnych w drewno opałowe w sezonie zimowym 2007/2008 roku.

Identyfikator: BOSS- 230/1/A/2007

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

1. Zamawiający

Dokładna – pełna nazwa zamawiającego:

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych

Adres:

ul. Południowa 13., 16-200 Dąbrowa Białostocka.

Telefon: 085 7122403

REGON: 050399492

NIP: 545-12-39-438

Prowadzący postępowanie:

mgr Waldemar Szymański

2. Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest trybie przetargu nieograniczonego o

wartości szacunkowej do 60 000 euro z zachowaniem zasad określonych ustawą – Prawo zamówień

publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).

Informacje uzupełniające

Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie w celu

przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w inny sposób.

Oferent winien zapoznać się z całością niniejszej SIWZ.

Wszystkie załączniki załączone do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca

osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą

solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Ofertę stanowi wypełniony druk „OFERTA” z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi

dokumentami.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach

określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych. O fakcie unieważnienia postępowania Zamawiający

poinformuje wszystkich Wykonawców biorących w nim udział.

3. Termin realizacji:

Termin realizacji dostawy: marzec– maj 2007 r.

4. Formy płatności i rozliczenia:

Zamawiający stosuje płatność przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania drewna i faktury.

5. Przedmiot zamówienia:

Zakup drewna opałowego liściastego w ilości około 400 m3.

Proszę o podanie ceny brutto 1 m3 drewna opałowego:

Ø olchy;

Ø klonu;

Ø dębu;

Ø grabu;

Ø brzozy.

6. Wymagania od oferentów.

O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają

obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

7. Dokumenty.

Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

- formularz ofertowy;

- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy -

Prawo zamówień publicznych;

Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania jest karalne.

Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodna z ustawą;

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej

konkurencji;

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia do

składania ofert;

6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy

w obliczeniu ceny;

7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki

rachunkowej w obliczeniu ceny;

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

8. Opis przygotowania oferty:

1. Przygotowanie oferty

1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.

9. Oferta częściowa / całkowita

Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Przewidywane zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

11. Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

12. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni, rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13. Informacje o sposobie porozumiewania się przeprowadzającego procedurę

przetargową z wykonawcami

Porozumienie odbywa się drogą pisemną: poczta, fax (potwierdzony na piśmie).

14. Wadium

Zamawiający nie wymaga od Dostawców złożenia wadium.

15. Termin i sposób składania.

Wymagany termin realizacji zamówienia marzec – maj 2007 r.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufność jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w

Biurze Obsługi Szkół Samorządowych

w Dąbrowie Białostockiej kod 16 – 200

ulica Południowa numer domu 13 numer pokoju 19

nie później niż do dnia 20-03-2007 r. do godz. 09:45

Otwarcie ofert: 20.03.2007 r. godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 19.

Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowaniem terminu jej złożenia ( dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowana została oferta.

Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.

Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych ul. Południowa 13, 16-200 Dąbrowa Białostocka

OFERTA W ZAPYTANIU O CENĘ

Zaopatrzenie obiektów szkolnych w drewno opałowe w sezonie zimowym 2007/2008 roku.

Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem oferenta.

Ofertę składaną do ZAMAWIAJĄCEGO za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej należy przygotować i przesłać w zewnętrznej kopercie zaadresowanej w następujący sposób:

OFERTA W ZAPYTANIU O CENĘ

Zaopatrzenie obiektów szkolnych w drewno opałowe w sezonie zimowym 2007/2008 r.

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 20.03.2007 r. GODZ. 10:00

Oferty, które wpłyną do ZAMAWIAJĄCEGO po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania .

Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę, pod warunkiem, że przeprowadzający

przetarg otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem

oznaczonym w SIWZ.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być przygotowane, opieczętowane i

oznakowane zgodnie z postanowieniami punktu 15 SIWZ, a wewnętrzna i zewnętrzna koperta będzie

dodatkowo oznaczona określeniami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Oferent nie może wycofać i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu do składania ofert.

16. Protesty i odwołania

Środki ochrony prawnej:

  1. Środki ochrony prawnej w formie protestu, odwołania i skargi przysługują wykonawcom i uczestnikom konkursu, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
  2. Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców, wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez prezesa urzędu.
  3. Wykonawcom, których interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki odwoławcze w formie protestu, odwołania i skargi.
  4. Protest powinien być wniesiony w terminie 7 dni od dnia, w którym protestujący powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
  5. Protest powinien być umotywowany i wskazywać:

5.1. oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego,

5.2. zwięzłe przytoczenie zarzutów,

5.3. okoliczności prawne i faktyczne uzasadniające wniesienie protestu, a także zawierać żądanie protestującego.

  1. Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia można wnieść nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert, załączając dokument potwierdzający uprawnienie osoby, która protest podpisała do reprezentowania wykonawcy. Brak niniejszego dokumentu będzie skutkował odrzuceniem protestu, jako wniesionego przez osoby nieuprawnione.
  2. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.
  3. O złożeniu protestu oraz jego treści i zarzutach zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania, którzy staną się uczestnikami postępowania protestacyjnego pod warunkiem przystąpienia do protestu w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia.
  4. Wykonawca, który nie przystąpi do postępowania protestacyjnego, nie może wnieść protestu powołując się na te same okoliczności.
  5. Zamawiający rozpatrzy protest najpóźniej w okresie 5 dni od dnia jego wniesienia.
  6. Brak rozpatrzenia protestu w ustawowym terminie poczytuje się za jego oddalenie.
  7. Od oddalenia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku oddalenia lub odrzucenia w terminie, protestującemu lub organizacjom wymienionym w pkt.2 przysługuje odwołanie.
  8. Odwołanie wnosi się do prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, al. Szucha 2/4,

00-582 Warszawa, w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do jego rozstrzygnięcia, informując jednocześnie zamawiającego. Złożenie odwołania w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do prezesa urzędu.

  1. Na wyrok zespołu arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego.
  2. Szczegółowe unormowania dotyczące trybu odwoławczego zawarte są w dziale VI ustawy.

17. Informacje

Cena ofertowa – 100%

Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta o najniższej cenie.

Przeprowadzający procedurę przetargową przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada

zasadom określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SIWZ

oraz została uznana za najkorzystniejszą według przyjętych kryteriów oceny ofert.

Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich oferentów.

Wybranemu oferentowi zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Wykaz załączników:

Ø Nr 1 – Formularz ofertowy

Ø Nr 2 - Formularz oświadczenia

Ø Nr 3 - Wzór umowy

mgr Waldemar Szymański

podpis

( Zał. Nr 1 do SIWZ )

/Nazwa i adres oferenta/ Dąbrowa Biał., ……...03.2007 r.

miejscowość i data

WZÓR OFERTY

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych

w Dąbrowie Białostockiej

Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonego

na: na zakup drewna opałowego w ilości około 400 m3 dla Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej.

1. Oferujemy wykonanie robót/usługi, dostawy/, będących przedmiotem zamówienia za cenę

brutto:

- za 1 m3 drewna opałowego olchy ……..zł. brutto / słownie:……………………

- za 1 m3 drewna opałowego klonu ……..zł. brutto / słownie:…………………...

- za 1 m3 drewna opałowego dębu ……..zł. brutto / słownie:…………………...

- za 1 m3 drewna opałowego brzozy ……..zł. brutto / słownie:…………………...

- za 1 m3 drewna opałowego grabu ……..zł. brutto / słownie:…………………...

2. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do dnia 31.05.2007 r.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie

wnosimy do nich zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

4. Oświadczamy, że spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia

2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177).

5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z niniejszą ofertą na czas wskazany w siwz.

6. Roboty objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami*.

7. W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w

miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

8. Oferta została złożona na ............... stronach (kartkach*) podpisanych i kolejno

ponumerowanych od nr ........... do nr ..................

9. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1) ……………………………………………………….

2) ……………………………………………………….

.............................................................

upełnomocnieni przedstawiciele oferenta

Uwaga:

  • niepotrzebne skreślić

( Zał. Nr 2 do SIWZ )

........................................................ dnia ………………..

........................................................................

/pieczęć wykonawcy /

O Ś W I A D C Z E N I E

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na : Zakup drewna opałowego w ilości około 400 m3 dla Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej zgodnie z przepisami art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.„ Prawo zamówień publicznych” ( Dz. U. Nr 19, poz.177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późniejszymi zmianami) oświadczam że:

  1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – świadom odpowiedzialności karnej z art. 233 KK.


pieczęć Oferenta podpis upoważnionego przedstawiciela Oferenta

( Zał. Nr 3 do SIWZ )

(WZÓR)

Istotne Warunki Umowy

na:

Zaopatrzenie obiektów szkolnych w drewno opałowe w sezonie zimowym 2007/2008 roku.

W dniu ………………. 2007 r. pomiędzy: Biurem Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej zwanym dalej Zamawiającym, który reprezentuje:

Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych mgr Waldemar Szymański

a

………………………………………………………………

prowadzącymi działalność na podstawie Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem ………………, pod nazwą …………………………………………………………………, posługującymi się numerem identyfikacyjnym NIP …………., Regonem ……………., zwanymi dalej Wykonawcą, została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1

Zgodnie z wynikiem postępowania przetargowego w trybie „przetarg nieograniczony” przeprowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19 poz. 177, nr 96 poz. 959, nr 116 poz. 1207, nr 145 poz. 1537, nr 273 poz. 2703 oraz z 2005 r. nr 163 poz. 1362, nr 184 poz. 1539, a także ustawa z dnia 7 kwietnia 2006r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych), w dniu 20.09.2006 r., nr sprawy BOSS – 230/1/2007, Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się na „Zaopatrzenie obiektów szkolnych w drewno opałowe w sezonie zimowym 2007/2008 r. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz z zaoferowanym asortymentem i cenami określonymi w ofercie przetargowej.

§2

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, w ciągu ……… miesięcy, od daty podpisania umowy, przedmiot umowy, o którym jest mowa w § 1.

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, na własny koszt do:

> Szkoły Podstawowej w Zwierzyńcu Wielkim w ilości około 200 m3;

> Szkoły Podstawowej w Nierośnie w ilości około 200 m3 .

§3

Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym potwierdzona protokołem przyjęcia przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron, w terminie do 5 dni od dnia dostawy.

§4

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w cenach jednostkowych określonych w §1, o ogólnej wartości nie przekraczającej:

netto: ……………….. zł.

(słownie: ……………………………………….).

brutto: …………………….. zł.

(słownie: ……………………………………………. zł.).

2. Wynagrodzenie za dostawę płatne będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury przez Zamawiającego.

3. Faktura przekazywana Zamawiającemu, musi być zgodna z wymogami określonymi w rozporządzeniu ministra finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 95, poz. 798).

§5

Dostawa w całości musi być wykonywana przez Wykonawcę. Strony nie dopuszczają, bez pisemnej zgody Zamawiającego, możliwości scedowania niektórych czynności na rzecz innych podmiotów.

§6

1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiającemu przysługują kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach:

1) 10% wartości brutto umowy określonej w § 4 ust 1, gdy Zamawiający odstąpi od tej umowy z powodu wad i usterek w wykonaniu przedmiotu umowy lub z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

2) 1% wartości brutto umowy, określonej w § 4 ust.1– za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, powyżej terminu określonego § 2 ust.1, w dostarczeniu przedmiotu umowy lub wymiany wadliwego wyrobu na wolny od wad i usterek albo opóźnienia w usunięciu wad, jeżeli opóźnienie trwa nie dłużej niż 2 dni i 2% za każdy następny dzień.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia naliczonych kar umownych bezpośrednio z faktury

wystawionej przez Wykonawcę.

§ 7

1. Prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym przysługuje Zamawiającemu w razie:

1) Wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy,

2) Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął wykonania dostawy lub jej nie kontynuuje, pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego,

3) Wykonawca realizuje dostawę niezgodne z umową,

4) Stwierdzenia nie przestrzegania przez Wykonawcę warunków niniejszej umowy,

2. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

§ 8

Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9

1. Zamawiający do stałych kontaktów z Wykonawcą wyznacza:

Mieczysława Kalisza tel: (085) 71 21 023.

2. Wykonawca do stałej współpracy z Zamawiającym upoważnia:

……………………………., tel/fax – ………………………

§ 11

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)

§ 13

Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będzie rozstrzygał Sąd Powszechny, właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 14

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

Wykonawca ...................................

Zamawiający ....................................

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Mieczysław Kalisz

Wprowadzający: Mieczysław Kalisz

Data modyfikacji: 2007-03-09

Opublikował: Piotr Salejko

Data publikacji: 2007-03-09