Przetarg na olej napędowy
Termin ważności strony | 2007-08-22 |
---|
Numer sprawy: BOSS- 230/2/2007
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa zamówienia publicznego:
Zakup oleju napędowego do pojazdów należących do Biura Obsługi Szkół
Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej w ilości około 20 000 litrów.
1. Zamawiający
Dokładna – pełna nazwa zamawiającego:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych
Adres:
ul. Południowa 13.
16-200 Dąbrowa Białostocka
Telefon: 085 7122403
Fax: 085 7122403
REGON: 050399492
NIP: 545-12-39-438
Prowadzący postępowanie:
mgr Waldemar Szymański
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest trybie przetargu
nieograniczonego.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 oraz art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605),
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 610).
Informacje uzupełniające
Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w inny sposób.
Oferent winien zapoznać się z całością niniejszej SIWZ.
Wszystkie załączniki załączone do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Ofertę stanowi wypełniony druk „OFERTA” z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych. O fakcie unieważnienia postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących w nim udział.
3. Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia – okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Formy płatności i rozliczenia:
Zamawiający stosuje płatność przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Proszę o podanie ceny 1 litra oleju napędowego o następujących parametrach:
Ø liczba cetanowa - 54,0
Ø temperatura mętnienia - - 8C
Ø temperatura zablokowania zimnego filtru - - 24C
Ø temperatura zapłonu - 63C
Ø zawartość siarki do - 26 mg/kg
z załączeniem certyfikatu jakości (atestu) na okres zimowy i wiosenno – letni.
Kod CPV 23.12.11.00-2
Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę netto, cenę brutto z wyszczególnieniem podatku VAT, a Zamawiający dopuszcza zmiany cen oleju napędowego podanego w formularzu ofertowym, gdy ceny te będą ulegać zmianie tzn. „w górę” lub „ w dół”, która stanowi konsekwencję wahania cen wynikających z naturalnych zmian cen światowych ropy.
6. Wymagania od oferentów.
O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24
ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z
późn. zm.).
7. Dokumenty
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) wykonawca składa następujące dokumenty:
- formularz ofertowy;
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych;
- certyfikat jakości oleju.
Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania jest karalne.
Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;
7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8. Opis przygotowania oferty:
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.
9. Oferta częściowa / całkowita
Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Przewidywane zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
10. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Termin związania ofertą (art. 36 ust. 1 pkt 9)
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert tj.: od dnia 20.08.2007 r.
12. Informacje o sposobie porozumiewania się przeprowadzającego procedurę
przetargową z wykonawcami (art. 36 ust. 1 pkt 7);
1. Adres do korespondencji jest zamieszczony w pkt. 1 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z udzielanym zamówieniem publicznym, były kierowane wyłącznie na adres zamawiającego i były opatrzone numerem sprawy: BOSS -230/2/2007.
Jakiekolwiek inne zaadresowanie może wpłynąć na skierowanie pisma do niewłaściwej komórki organizacyjnej, co może spowodować niezachowanie ustawowych terminów z winy Wykonawcy.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
4. Zamawiający uzna oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą telefaksu za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem wymaganego terminu i zostanie - w tej samej formie i treści niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego (art. 27).
5. Zainteresowani złożeniem oferty mogą składać Zamawiającemu zapytania na piśmie. Jeżeli zapytanie wpłynie, na co najmniej 3 dni przed terminem otwarcia ofert zamawiający obowiązany jest udzielić niezwłocznie wyjaśnień wysyłając je, bez podawania źródła zapytania, do wszystkich podmiotów, które nabyły specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszystkie prawa i zobowiązania wykonawcy i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
6. Jeżeli zapytanie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem otwarcia ofert zamawiający nie będzie miał obowiązku udzielania wyjaśnień.
7. Zamawiający nie organizuje zebrań z oferentami.
8. Zamawiający z wykonawcami porozumiewał się będzie wyłącznie pisemnie bez wykorzystania adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej.
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem.
9. Upoważniony do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i do udzielania
wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 09:00 do 14:00 jest:
wzakresie procedury przetargowej i przedmiotu zamówienia:
Mieczysław Kalisz tel. (85) 71 21 023, faks (85) 71 22 403;
13. Wadium (art. 36 ust. 1 pkt. 8)
Zamawiający NIE wymaga od Dostawców złożenia wadium.
14. Termin i sposób składania
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufność jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej, ulica Południowa, numer 13, numer pokoju 19 nie później niż do dnia 20-08-2007 do godz. 9:45.
Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowaniem terminu jej złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowana została oferta.
Koperta /opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych ul. Południowa 13,
16-200 Dąbrowa Białostocka
Oznakowanie oferty następujące: Zakup oleju napędowego do pojazdów należących do Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej w ilości około 20 000 litrów.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
15. Miejsce otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.08.2007 r. o godzinie 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 19.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. Po otwarciu ofert przekazane będą następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, warunki płatności.
16. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
3.W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców
podając w szczególności:
1) nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru,
2) uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia wykonawców, jeżeli takie będzie miało
miejsce,
3) uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia ofert, jeżeli takie będzie miało miejsce.
5. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:
zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy
ogłoszeń.
6. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadomi
równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed
upływem terminu składania ofert,
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania
ofert podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
7.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
8.Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga do sądu) w niniejszym postępowaniu przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.
3. Protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, a w przypadku protestu dotyczącego treści ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie 7 dni od dnia opublikowania ogłoszenia lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wnoszenia przez Wykonawcę protestów w formie pisemnej lub faksem. Nr faksu Zamawiającego podany w pkt. 1 niniejszej specyfikacji
5. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią przed wymaganym terminem.
6. Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopie zamawiającemu.
8. Zamawiający przekaże Kopię odwołania jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. Wykonawca może zgłosić, przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia zespołu arbitrów, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił.
9. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej".3. Odwołanie.
10. Na wyrok zespołu arbitrów oraz postanowienie zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do Sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego za pośrednictwem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia zespołu arbitrów, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
11. Szczegółowe informacje na temat: protestu, odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo zamówień publicznych w Dziale VI „Środki ochrony prawnej".
18. Informacje
Cena ofertowa – 100%
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta o najniższej cenie.
Przeprowadzający procedurę przetargową przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SIWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą według przyjętych kryteriów oceny ofert.
Wykaz załączników:
Ø Nr 1 – Formularz ofertowy
Ø Nr 2 - Formularz oświadczenia
Ø Nr 3 - Wzór umowy
10.08.2007 r. mgr Waldemar Szymański
---------------------------------------------------
(data i podpis)
( Zał. Nr 1 do SIWZ )
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Dane dotyczące wykonawcy:
Nazwa: ......................................................................................................................................
Siedziba: ...................................................................................................................................
Adres poczty elektronicznej: ....................................................................................................
Strona internetowa: ..................................................................................................................
Numer telefonu: 0 (**) .............................................................................................................
Numer faksu: 0 (**) ..................................................................................................................
Numer REGON: .......................................................................................................................
Numer NIP: ..............................................................................................................................
Dane dotyczące zamawiającego:
Biuro Obsługi Szkół Samorzadowych
ul. Południowa 13
16-200 Dąbrowa Białostocka
Zobowiązania wykonawcy
Nazwa zamówienia publicznego:
Zakup oleju napędowego do pojazdów należących do Biura Obsługi Szkół
Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej w ilości około 20 000 litrów.
Nr sprawy: BOSS – 230/2/2007, oferujemy wykonanie dostawy będącej przedmiotem zamówienia za cenę:
Cena oferty
Cena ofertowa netto .............................................................................................................. zł.
(Słownie:.....................................................................................................................………..).
Stawka pod. VAT......%, wartość podatku VAT.................................................................... zł.
(Słownie: ……………………………………………………………………………………..).
Cena ofertowa brutto ............................................................................................................. zł.
(Słownie:...................................................................................................................................).
Oświadczam, że :
Wykonam zamówienie publiczne w terminie do dnia: ……………………………………….
Termin płatności:.............................................. dni ..................................................................
Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... ................ dni ……………………
- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
- załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Inne: Inne
Osoby do kontaktów z Zamawiającym
Osoba / osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... . tel. kontaktowy, faks: .......... ............. zakres odpowiedzialności ……………………………………………………………………...
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... . tel. kontaktowy, faks: .......... ............. zakres odpowiedzialności ………………………………………………………………………
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- do zawarcia umowy
Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczamy, że wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Dokumenty:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Zastrzeżenie wykonawcy:
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Inne informacje wykonawcy:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________
(upełnomocnieni przedstawiciele oferenta)
( Zał. Nr 2 do SIWZ )
OŚWIADCZENIE
Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oświadczam, że:
- Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – świadom odpowiedzialności karnej z art. 233 KK.
pieczęć Oferenta podpis upoważnionego przedstawiciela Oferenta
( Zał. Nr 3 do SIWZ )
W Z Ó R U M O W Y
na dostawę około 20 000 litrów oleju napędowego.
Umowa zawarta w dniu …. sierpnia 2007 roku w Dąbrowie Białostockiej pomiędzy Biurem Obsługi Szkół Samorządowych z siedzibą w Dąbrowie Białostockiej ul. Południowa 13 zwanym w dalszej części umowy „ Odbiorcą” reprezentowanym przez: Kierownika BOSS mgr Waldemara Szymańskiego
a ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. o następującej treści:
Niniejsza umowa jest następstwem wyboru przez Zamawiającego oferty Dostawcy w przetargu prowadzonym w trybie zapytanie o cenę, ze względu na specyficzny charakter dostawy w ramach zamówień publicznych.
§ 1
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć w okresie od 01.09.2007 r. do 31.08.2008 roku około 20 000 litrów oleju napędowego o parametrach przedstawionych w certyfikatach jakości okresu zimowego i wiosenno – letniego dostarczonych ofercie przetargowej w dniu 20.08.2007 r.
§ 2
1. Odbiorca zobowiązuje się przyjąć zamówiony olej i dokonać jego odbioru pod względem
jakościowym i ilościowym.
2. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę niezgodności z ofertą dostawy pod względem
jakościowym, Odbiorca niezwłocznie powiadomi dostawcę oraz prześle protokół
reklamacyjny.
3. Dostawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia
otrzymania reklamacji oraz zobowiąże się do wymiany wadliwego towaru lub korekty ceny
faktury.
§ 3
1. Odbiorca zobowiązuje się zapłacić za przedmiot dostawy cenę określoną w ofercie
dostawy tj. za 1 litr oleju …….. brutto: słownie / …………………………. / przelewem
bankowym w ciągu 7 dni od dnia otrzymania faktury.
2. Strony ustalają, że cena określona w ust. 1 jest ceną stałą i może ulec zmianie tylko w
przypadku zmiany cen przez producenta do wysokości tej zmiany.
§ 4
SPRZEDAWCA zobowiązuje się utrzymać ceny paliw będących przedmiotem umowy na poziomie zapewniającym konkurencyjność w stosunku do innych dystrybutorów przez czas trwania umowy.
§ 5
W razie opóźnienia zapłaty ceny za przedmiot dostawy Odbiorca zobowiązany jest do zapłaty ustawowych odsetek za opóźnienie za czas upływu terminu określonego w § 3 punktu 1 umowy. Strony ustalają, że mogą odstąpić od naliczenia karnych odsetek za zgodą obu stron.
§ 6
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia zawarcia umowy do 31.08.2008 r.
§ 7
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy o zamówieniach publicznych, a w sprawach procesowych - przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.
§ 9
Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. Jeżeli rokowania, o których mowa powyżej nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu w terminie 7 dni od pisemnego wezwania do wszczęcia rokowań, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron.
ODBIORCA: DOSTAWCA:
Metryka strony