POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO -Zakup zeskoku

Termin ważności strony 2006-11-30

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO,

KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ

W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 60 000 EURO.

Opis: Zakup zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół

Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej

Identyfikator: ZSS- 230/2/2006

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

1. Zamawiający

Dokładna – pełna nazwa zamawiającego:

Zespół Szkół Samorządowych

Adres:

ul. Południowa 13. 16-200 Dąbrowa Białostocka

Telefon: 085 71 21 023

Fax: 085 71 21 023

REGON: 200027234

NIP: 545-17- 12-573

Prowadzący postępowanie:

mgr Jerzy Białomyzy

2. Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest trybie przetargu

nieograniczonego o wartości szacunkowej do 60 000 euro z zachowaniem zasad

określonych ustawą – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z

2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).

Informacje uzupełniające

Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie w

celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w inny

sposób.

Oferent winien zapoznać się z całością niniejszej SIWZ.

Wszystkie załączniki załączone do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie

posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy

występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub

nienależyte wykonanie zamówienia.

Ofertę stanowi wypełniony druk „OFERTA” z wypełnionymi załącznikami i

wymaganymi dokumentami.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w

przypadkach określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych. O fakcie

unieważnienia postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców

biorących w nim udział.

3. Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia – do 10 dni od daty podpisania umowy.

4. Formy płatności i rozliczenia:

Zamawiający stosuje płatność przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury.

5. Opis przedmiotu zamówienia:

Proszę o podanie ceny brutto na niżej wymieniony sprzęt sportowy do skoku wzwyż dla Zespołu Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej:

  1. „Klubowy” zeskok lekkoatletyczny do skoku wzwyż z pokrowcem na platformie o wymiarach 4,50 m x 2,50 m x 0,50 m.

a/ budowa:

    • 3 materace zbudowane komorowo z pianki PU,
    • pokrycie winylowe na nośniku tkaninowym,
    • 4 uchwyty do przenoszenia,
    • pokrowiec odporny na uszkodzenia mechaniczne,
    • „kołderka” kolcoodporna,
    • metalowa platforma o wysokości 0,10 m, umieszczona na silnych podporach, nie zostawiająca śladu na podłożu, platforma wyposażona w barierki uniemożliwiające ruch zeskoku, odporna na korozję, malowana w kolorze niebieskim.

2. Stojak do skoku wzwyż wyczynowy teleskopowy (z regulacją mechaniczną)

– 1 kpl.

3. Poprzeczka do skoku wzwyż wyczynowa (wykonana z tworzyw

węglowych) – 2 szt.

6. Wymagania od oferentów.

O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24

ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z

późn. zm.).

7. Dokumenty

Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

wykonawca składa następujące dokumenty:

- formularz ofertowy - zał. Nr 1;

- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy

Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2;

- certyfikat jakości w/w zeskoku lekkoatletycznego - zał. Nr 3,

- certyfikaty dopuszczające do bezpiecznego stosowania stojaków i poprzeczek wydane przez Centralny Instytut Sportu w Warszawie, Certyfikat Międzynarodowej Federacji Lekkoatletycznej - zał. Nr 4,

- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze i złożoności

porównywalnej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i

odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały

wykonane należycie – zał. Nr 5.

Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania jest karalne.

Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodna z ustawą;

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji;

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia;

6) zawiera błędy rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na

podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;

7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na

poprawienie pomyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

8. Opis przygotowania oferty:

1. Przygotowanie oferty

1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.

9. Oferta częściowa /całkowita/

Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9. Przewidywane zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

10. Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11. Termin związania ofertą art. 85 ustawy (art. 36 ust. 1 pkt 9)

1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą w okresie 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

12. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami (art. 36 ust. 1 pkt 7);

1. Adres do korespondencji jest zamieszczony w § 1 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z udzielanym zamówieniem publicznym, były kierowane wyłącznie na adres zamawiającego i były opatrzone numerem sprawy: ZSS -230/2/2006.

Jakiekolwiek inne zaadresowanie może wpłynąć na skierowanie pisma do niewłaściwej komórki organizacyjnej, co może spowodować niezachowanie ustawowych terminów z winy wykonawcy.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.

3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

4. Zamawiający uzna oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą telefaksu za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem wymaganego terminu i zostanie - w tej samej formie i treści niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego (art. 27).

5. Zainteresowani złożeniem oferty mogą składać zamawiającemu zapytania na piśmie. Jeżeli zapytanie wpłynie na co najmniej 3 dni przed terminem otwarcia ofert zamawiający obowiązany jest udzielić niezwłocznie wyjaśnień wysyłając je, bez podawania źródła zapytania, do wszystkich podmiotów, które nabyły specyfikację istotnych warunków zamówienia.

6. Jeżeli zapytanie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem otwarcia ofert zamawiający nie będzie miał obowiązku udzielania wyjaśnień.

7. Zamawiający nie organizuje zebrań z oferentami.

8. Zamawiający z wykonawcami porozumiewał się będzie wyłącznie pisemnie bez wykorzystania adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej.

9. Upoważniony do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i do udzielania

wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 09:00 do 14:00 jest:

wzakresie procedury przetargowej i przedmiotu zamówienia:

Mieczysław Kalisz tel. (85) 71 21 023, faks (85) 71 21 023;

13. Wymagania dotyczące wadium (art. 36 ust. 1 pkt. 8)

Zamawiający NIE wymaga od Dostawców złożenia wadium (art. 45 ust.2).

14. Termin i sposób składania

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufność jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w

Zespole Szkół Samorządowych

w Dąbrowie Białostockiej kod 16 – 200

ulica Południowa numer domu 13 numer pokoju 19

nie później niż do dnia 30.11.2006 do godz. 9:45.

Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowaniem terminu jej złożenia ( dzień , godzina ) oraz numerem, jakim oznakowana została oferta.

Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.

Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

Zespół Szkół Samorządowych

ul. Południowa 13, 16-200 Dąbrowa Białostocka

Zakup zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół

Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej

Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem oferenta.

Ofertę składaną do ZAMAWIAJĄCEGO za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej należy przygotować i przesłać w zewnętrznej kopercie zaadresowanej w następujący sposób:

Zakup zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół

Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM –30.11.2006 r. GODZ. 10:00

Oferty, które wpłyną do ZAMAWIAJĄCEGO po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania .

15. Wycofanie , zmiany

Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę, pod warunkiem, że

przeprowadzający przetarg otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta tj: w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych dodatkowo dopiskiem „ ZMIANA”

Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia ( według takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.

Koperty oznaczone napisem „WYCOFANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania oferenta oraz zgodności ze złożonymi ofertami, koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane.

Koperty oznaczone dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty oferenta, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zostaną dołączone do oferty.

16. Otwarcie ofert

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.11.2006 r. o godzinie 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 19.

1. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle oferentowi na jego pisemny wniosek, dane dotyczące pozostałych wykonawców

1) W trakcie jawnej sesji otwarcia ofert, Zamawiający poda do wiadomości zebranym Wykonawcom lub upoważnionym przedstawicielom:

- kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,

- nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,

- proponowane przez nich ceny,

- przewidywany termin ogłoszenia wyników.

W terminie tym wynik postępowania zostanie przesłany do Wykonawców którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, który przekazano SIWZ (art. 38 ust. 7).

3. Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem.

17. Informacje

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert art. 36 ust. 1 pkt 13);

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami:

1) cena dostawy z wagą - 60 %

2) zgodność oferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia z wagą - 40 %

Ocena oferty zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria.

a) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego z kryterium.

b) Oceny ofert zostaną przedstawione w skali punktowej.

c) Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj. waga 100 %.

d) Dla określenia w/w kryterium przyjęto, że 1% odpowiada 1pkt.

e) Oceny ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostaną dokonane według następujących zasad:

1. Cena dostawy z wagą 60 %

Ilość przydzielonych punktów za cenę dostawy ocenianej oferty obliczana będzie wg poniższego wzoru:

Cn

Cnx = -------------- x 60

Cx

gdzie:

Cnx - ilość punktów za kryterium - cena dostawy

Cn - najniższa cena dostawy spośród cen oferowanych przez Wykonawców, których oferty niepodlegają odrzuceniu

Cx - cena dostawy ocenianej oferty x

2. Zgodność oferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia - 40 %

Ilość przydzielonych punktów za to kryterium obliczane będzie wg poniższego wzoru:

ilość sprzętu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia badanej oferty

Og = -------------------------------------------------------x 40

największa ilość sprzętu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia

3. Suma punktów za poszczególne kryteria:

On = Cnx + Og

gdzie:

Cnx - ilość punktów za proponowaną cenę oferty brutto;

Og - zgodność oferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia;

18.Ogłoszenie wyników postępowania (art. 92)

Zawiadomienie o wyborze oferty zawierające imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres oraz cenę zostanie niezwłocznie wysłane do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

19. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w

celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 36 ust. 1 pkt 14);

Wybrany wykonawca ma obowiązek skontaktować się z osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w zakresie procedury przetargowej Mieczysławem Kaliszem w terminie określonym w powiadomieniu o wyborze oferty i uzgodnić ostateczną treść, a także inne kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.

20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 36 ust. 1

pkt 15);

Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach (art. 36 ust. 1 pkt 16);

1. Istotne warunki umowy stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w nich podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. W nich zostaną uwzględnione także zagadnienia kar umownych.

2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunki do treści ofert, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, (art.144 p.z.p.)

3. Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 p.z.p.)

4. Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą (art.94 ust.1 p.z.p.).

5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust.1. (art.94 ust.2 p.z.p.).

22. Protesty

Środki ochrony prawnej:

  1. Środki ochrony prawnej w formie protestu przysługują wykonawcom i uczestnikom konkursu, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
  2. Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców, wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez prezesa urzędu.
  3. Wykonawcom, których interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki odwoławcze w formie protestu.
  4. Protest powinien być wniesiony w terminie 7 dni od dnia, w którym protestujący powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
  5. Protest powinien być umotywowany i wskazywać:

5.1. oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego,

5.2. zwięzłe przytoczenie zarzutów,

5.3. okoliczności prawne i faktyczne uzasadniające wniesienie protestu, a także zawierać żądanie protestującego.

  1. Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia można wnieść nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert, załączając dokument potwierdzający uprawnienie osoby, która protest podpisała do reprezentowania wykonawcy. Brak niniejszego dokumentu będzie skutkował odrzuceniem protestu, jako wniesionego przez osoby nieuprawnione.
  2. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.
  3. O złożeniu protestu oraz jego treści i zarzutach zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania, którzy staną się uczestnikami postępowania protestacyjnego pod warunkiem przystąpienia do protestu w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia.
  4. Wykonawca, który nie przystąpi do postępowania protestacyjnego, nie może wnieść protestu powołując się na te same okoliczności.
  5. Zamawiający rozpatrzy protest najpóźniej w okresie 5 dni od dnia jego wniesienia.
  6. Brak rozpatrzenia protestu w ustawowym terminie poczytuje się za jego oddalenie.
  7. Od oddalenia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku oddalenia lub odrzucenia w terminie, protestującemu lub organizacjom wymienionym w pkt.2 przysługuje odwołanie.
  8. Odwołanie wnosi się od Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, al. Szucha 2/4,

00-582 Warszawa, w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do jego rozstrzygnięcia, informując jednocześnie zamawiającego. Złożenie odwołania w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do prezesa urzędu.

  1. Na wyrok zespołu arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego.
  2. Szczegółowe unormowania dotyczące trybu odwoławczego zawarte są w dziale VI ustawy.

Przeprowadzający procedurę przetargową przyzna zamówienie Wykonawcy, którego

oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych i

spełnia wymagania niniejszej SIWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą według

przyjętych kryteriów oceny ofert.

Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich oferentów.

Wybranemu oferentowi zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Wykaz załączników:

Ø Nr 1 – Formularz ofertowy

Ø Nr 2 - Formularz oświadczenia

Ø Nr 6 - Wzór umowy

( Zał. Nr 1 do SIWZ )

/Nazwa i adres oferenta/ ........................................

miejscowość i data

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO

Zespół Szkół Samorządowych

w Dąbrowie Białostockiej

ul. Południowa 13

Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonego

na: Zakup zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół

Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej

Dane dotyczące wykonawcy:

Nazwa …………………………………………………………………………………..

Siedziba …………………………………………………………………………………

Nr telefonu/faks ………………………………………………………………………...

Nr NIP …………………………………………………………………………………..

Nr REGON ……………………………………………………………………………..

  1. Oferujemy wykonanie dostawy będącej przedmiotem zamówienia:

cena netto wymienionego zeskoku lekkoatletycznego do skoku w wzwyż z pokrowcem na platformie ........................ zł, słownie……………………………………………………………........................................ ...................................................................................................................................... zł,

plus podatek VAT ......... %, tj. ………………………………………………………….. ..............................................................................................................................................zł,

brutto ………….. zł. słownie …………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………….

zgodnie z kosztorysem ofertowym, stanowiącym integralną część niniejszej oferty.

2. Termin płatności: …………….. dni.

Zobowiązuje się wykonać zamówienie do dnia: ……………. .

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie

wnosimy do nich zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

4. Oświadczamy, że spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia

2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.).

5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z niniejszą ofertą na czas wskazany w siwz.

6. Dostawy objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami*.

7. W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w

miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

8. Oferta zostanie złożona na ............... stronach (kartkach*) podpisanych i kolejno

ponumerowanych od nr ........... do nr ..................

9. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1) ……………………………………………………….

2) ……………………………………………………….

3) ……………………………………………………….

4) …………………………………………………….....

5) ………………………………………………………..

6) ………………………………………………………..

10. Zastrzeżenie dostawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie

udostępnione:

…………………………………………………………………………………………...

…………………………………………………………………………………………...

…………………………………………………………………………………………...

Inne informacje wykonawcy:

…………………………………………………………………………………………...

…………………………………………………………………………………………...

…………………………………………………………………………………………...

.............................................................

(upełnomocnieni przedstawiciele oferenta)

Uwaga:

* niepotrzebne skreślić

( Zał. Nr 2 do SIWZ )

OŚWIADCZENIE

Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oświadczam, że:

  1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

  1. Prawdziwość powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem – świadom odpowiedzialności karnej z art. 233 KK.


pieczęć Oferenta podpis upoważnionego przedstawiciela Oferenta

( Zał. Nr 6 do SIWZ )

(WZÓR)

Istotne Warunki Umowy

na:

Dostawę zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół

Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej

w dniu ………………. 2006 r. pomiędzy: Zespołem Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej zwanym dalej Zamawiającym, który reprezentuje:

Dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych mgr Jerzy Białomyzy

a

  1. ………………………………..

prowadzącymi działalność na podstawie Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem ………………, pod nazwą …………………………………………………………………, posługującymi się numerem identyfikacyjnym NIP …………., Regonem ……………., zwanymi dalej Wykonawcą, została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1

Zgodnie z wynikiem postępowania przetargowego w trybie „przetarg nieograniczony” przeprowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19 poz. 177, nr 96 poz. 959, nr 116 poz. 1207, nr 145 poz. 1537, nr 273 poz. 2703 oraz z 2005 r. nr 163 poz. 1362, nr 184 poz. 1539, a także ustawa z dnia 7 kwietnia 2006r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych), w dniu 20.09.2006r., nr sprawy ZSS – 230/2/2006, Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się na „Dostawę zeskoku lekkoatletycznego i akcesoriów do zeskoku dla Zespołu Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz z zaoferowanym asortymentem i cenami określonymi w ofercie przetargowej.

§2

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, w ciągu ……… dni, od daty podpisania umowy, przedmiot umowy, o którym jest mowa w § 1.

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy , na własny koszt do Zespołu Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej ul. Południowa 13.

3. Wykonawca, zobowiązuje się do dostarczenia wyrobów fabrycznie nowych,

w oryginalnych opakowaniach jednostkowych producenta.

§3

1. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania jakościowe, określone w

normach obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce.

2. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym potwierdzona protokołem przyjęcia –przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron, w terminie do 5 dni od dnia dostawy.

§4

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w cenach jednostkowych określonych w §1, o ogólnej wartości nie przekraczającej:

netto: ……………….. zł.

(słownie: ……………………………………….).

brutto: …………………….. zł.

(słownie: ……………………………………………. zł.).

2. Wynagrodzenie za dostawę płatne będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury przez Zamawiającego.

3. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie protokół, o którym mowa w § 3 ust. 2.

4. Faktura przekazywana Zamawiającemu, musi być zgodna z wymogami określonymi w rozporządzeniu ministra finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 95, poz. 798).

§5

1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu umowy na zasadach obowiązujących w ramach gwarancji, przez okres 30 miesięcy.

Termin gwarancji biegnie od daty zatwierdzenia przez strony protokołu, o którym mowa w § 3 ust. 2.

2. W razie stwierdzenia wad, usterek lub braków ilościowych, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odbioru.

3. W razie, gdy braki lub wady były tego rodzaju, że nawet przy należytej staranności nie mogły być ujawnione przy odbiorze, termin 14 dni biegnie od daty ich ujawnienia.

4. Wykonawca powiadamia pisemnie Zamawiającego o zajętym stanowisku niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od daty zawiadomienia. Dla ważności powiadomienia fax. wymaga niezwłocznie pisemnego potwierdzenia.

5. Jeżeli wady i usterki stwierdzone w trakcie odbioru końcowego nie nadają się do usunięcia

lub uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem,

Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia umowy lub

całkowitej wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od dnia

zgłoszenia.

5. Jeżeli Wykonawca nie uzna reklamacji, rozstrzygnięcie sporu nastąpi w drodze postępowania sądowego.

§6

Dostawa w całości musi być wykonywana przez Wykonawcę. Strony nie dopuszczają, bez pisemnej zgody Zamawiającego, możliwości scedowania niektórych czynności na rzecz innych podmiotów.

§7

1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiającemu przysługują kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach:

1) 10% wartości brutto umowy określonej w § 4 ust 1, gdy Zamawiający odstąpi od tej umowy z powodu wad i usterek w wykonaniu przedmiotu umowy lub z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

2) 1% wartości brutto umowy, określonej w § 4 ust.1– za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, powyżej terminu określonego § 2 ust.1, w dostarczeniu przedmiotu umowy lub wymiany wadliwego wyrobu na

wolny od wad i usterek albo opóźnienia w usunięciu wad, jeżeli opóźnienie trwa nie dłużej niż 2 dni i 2% za każdy następny dzień.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia naliczonych kar umownych bezpośrednio z

faktury wystawionej przez Wykonawcę.

§ 8

1. Prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym przysługuje Zamawiającemu w razie:

1) Wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy,

2) Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął wykonania dostawy lub jej nie kontynuuje, pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego,

3) Wykonawca realizuje dostawę niezgodne z umową,

4) Stwierdzenia nie przestrzegania przez Wykonawcę warunków niniejszej umowy,

2. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

§9

Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§10

1. Zamawiający do stałych kontaktów z Wykonawcą wyznacza:

Mieczysława Kalisza tel: (085) 71 21 023.

2. Wykonawca do stałej współpracy z Zamawiającym upoważnia:

……………………………., tel/fax – ………………………

§ 11

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)

§ 13

Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będzie rozstrzygał Sąd Powszechny, właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 14

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

Wykonawca Zamawiający

1. ...................... .........................

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Mieczysław Kalisz

Wprowadzający: Mieczysław Kalisz

Data modyfikacji: 2006-11-22

Opublikował: Piotr Salejko

Data publikacji: 2006-11-22