Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Termin ważności strony | 2012-07-24 |
---|
Dąbrowa Białostocka: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Budową wodociągu i kanalizacji oraz Modernizacji Stacji uzdatniania wody i Oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej.
Numer ogłoszenia: 250374 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina , ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121100 do 101, faks 085 7121017.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.dabrowa-bial.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Budową wodociągu i kanalizacji oraz Modernizacji Stacji uzdatniania wody i Oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących inwestycji : - Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Białostockiej. - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej. - Budowa sieci wodociągowej w ulicy Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej. - Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Małyszówka i Wojska Polskiego w Dąbrowie Białostockiej. - Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej i Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej. - Budowa kanalizacji - ul. Skłodowskiej w Dąbrowie Białostockiej. w zakresie określonym projektami budowlanymi poszczególnych zadań inwestycyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zadanie 1- realizacji co najmniej 2 usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, z których każda swym zakresem obejmowała budowę, przebudowę lub remont Stacji Uzdatniania Wody o wydajności średniej nie mniejszej jak 96 m3 wody/godzinę. Zadanie 2- realizacji co najmniej 2 usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, z których każda swym zakresem obejmowała budowę, przebudowę lub remont oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej nie mniejszej jak 1500 m3 ścieków/dobę. Zadanie 3- realizacji co najmniej 2 usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych , z których każda swym zakresem obejmowała budowę sieci wodociągowej o śr. min. 110 mm i długości min 1000 m oraz realizacji co najmniej 2 usług w zakresie pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, z których każda swym zakresem obejmowała budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o śr. mim 200 mm i długości min 2000 m. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zadanie 1: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń - drogowej, - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Zadanie 2: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń - drogowej, - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Zadanie 3: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń - drogowej bez ograniczeń,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, pokój nr 19 /Kancelaria/.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa V. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska działanie 5.1. Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Białostockiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: A. Budową sieci wodociągowej w ulicy Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej B. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej i Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej C. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Skłodowskiej w Dąbrowie Białostockiej D. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Małyszówka i Wojska Polskiego w Dąbrowie Białostockiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: A. Budową sieci wodociągowej w ulicy Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu. B. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej i Armii Krajowej w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu C. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Skłodowskiej w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu D. Budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Małyszówka i Wojska Polskiego w Dąbrowie Białostockiej w zakresie określonym projektem budowlanym - w załączeniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz
mgr Tadeusz Ciszkowski
Metryka strony