OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

Termin ważności strony 2007-04-02

BGK. 3410-1/07

Dąbrowa Białostocka , 2007-02-23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie prac porządkowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka na potrzeby Urząd Miejski . Nr sprawy: BGK. 3410-1/07.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Urząd Miejski zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Urząd Miejski

ul. Solidarności

16-200Dąbrowa Białostocka

www.dabrowa-bial.pl

E-mail dabrowab@beep.pl

Godziny urzędowania 7:30-15:30

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.dabrowa-bial.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim pokój nr 1 w Dąbrowie Białostockiej.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowych na terenie miasta Dąbrowa Białostocka w okresie 24 miesięcy.

Zakres usługi obejmuje:

I. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta , sprzątanie terenu wokół koszy oraz wywóz śmieci na wysypisko.

1)Szacunkowa liczba koszy do opróżnienia - 30 szt.

2)Częstotliwość opróżniania koszy — 3 razy w tygodniu.

II. Mechaniczne lub ręczne oczyszczanie ulic miasta

1)Mechaniczne lub ręczne zamiatanie ciągów ulicznych o szerokości 1m, powierzchnia 6799 m2 ( przyjęto dwukrotne długości dróg — zamiatanie dwustronne)

2)W przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi;

3)Wykaz ulic i częstotliwość sprzątania wg załącznika Nr 1

III. Mechaniczne lub ręczne zamiatanie chodników

1)Mechaniczne lub ręczne oczyszczanie chodników o powierzchni 7765 m2.

2)Częstotliwość mechanicznego lub ręcznego zamiatania chodników wg zał. Nr 2

3)Zimą odśnieżanie i posypywanie piaskiem w/w chodników w miarę potrzeb.

4)W przypadku zalegania dużej ilości śmieci lub śniegu wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi;

IV. Czyszczenie kratek ściekowych i studzienek kanalizacji deszczowej na terenie całego miasta.

1)Liczba kratek ściekowych i studzienek -22

2)Częstotliwość oczyszczania kratek ściekowych — szacunkowo 24 razy do roku.

3)Częstotliwość czyszczenia studzienek — szacunkowo 1 raz w roku.

4)Lokalizacja kratek ściekowych wg załącznika Nr 3.

V.Usuwanie szczątków zwierzęcych z ulic i dróg.

- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: 90211000-9

Słownictwo główne

Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)

Główny przedmiot

90211000-9 Usługi zamiatania ulic

#61

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:

24 miesięcy od daty podpisania umowy

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; [ ] - Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; [ ] - Prowadzą działalność w zakresie objetym przedmiotem zamowienia nie krócej jak 2 lata

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [ ] - Zrealizują zamówienie bez zaliczkowania

1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. [ ] Z postępowania wyklucza się wykonawców którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

8) Informacja na temat wadium:

Nie jest wymagane wniesienie wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100 %

#70

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski

ul. Solidarności

16-200Dąbrowa Białostocka

Pokój nr 1

do dnia 2007-03-14 do godz. 10:00

11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl

12) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski

ul. Solidarności

16-200Dąbrowa Białostocka

Pokój nr 1

dnia 2007-03-14 o godz. 10:10.

13) termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-04-12

14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

____________________________________

Nazwa zamawiającego

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Władysław Kalenik

Wprowadzający: Władysław Kalenik

Data modyfikacji: 2007-03-02

Opublikował: Piotr Salejko

Data publikacji: 2007-03-02