Ogłoszenie o zamówieniu - zimowe utrzymanie dróg

Termin ważności strony 2011-10-20

Dąbrowa Białostocka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 329404 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina , ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121100 do 101, faks 085 7121017.

· Adres strony internetowej zamawiającego:www.dabrowa-bial.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.

· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

· - Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 100 ton

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.20.00-6, 14.21.10.00-3, 14.44.00.00-7, 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6, 90.21.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Dysponuje sprzętem do wykonania usługi w poszczególnych zadaniach.

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Zrealizuje zamówienie bez zaliczkowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: - Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton.

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):14.21.10.00-3, 14.44.00.00-7.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 04.11.2011.

· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: - Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy.

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.20.00-6.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2012.

· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: - Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu.

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.20.00-6.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2012.

· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: - Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.10.00-9.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2012.

· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Burmistrz Dąbrowy Białostockiej

mgr Tadeusz Ciszkowski

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Władysław Kalenik

Wprowadzający: Władysław Kalenik

Data modyfikacji: 2011-10-11

Opublikował: Justyna Kondracka

Data publikacji: 2011-10-11