Ogłoszenie o zamówieniu - Zimowe utrzymanie dróg w Dąbrowie Białostockiej

Termin ważności strony 2009-11-12

Dąbrowa Białostocka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 355352 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina , ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121100 do 101, faks 085 7121017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.dabrowa-bial.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 1 Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton kod CPV : - piasek 14211000-3, sól - 14440000-7 Zadanie nr 2 Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy kod CPV - 90212000-6, 90213000-3 Zadanie nr 3 Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu kod CPV - 90212000-6 Zadanie nr 4 Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania Kod CPV - 90211000-9 Oferty mogą być składane odrębnie na poszczególne zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):14.21.10.00-3, 14.44.00.00-7, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6, 90.21.10.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Dysponuje sprzętem do wykonania usługi w poszczególnych zadaniach 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Zrealizuje zamówienie bez zaliczkowania 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do n - wypełnione i podpisane przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1, D.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):14.21.10.00-3, 14.44.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Utrzymanie przejezdności ulic wraz z odśnieżaniem chodników w mieście oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 20.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Władysław Kalenik

Wprowadzający: Władysław Kalenik

Data modyfikacji: 2009-10-12

Opublikował: Piotr Salejko

Data publikacji: 2009-10-12