Ogłoszenie o zamówieniu - wykonanie projektu budowlanego modernizacji oczyszczalni ścieków
Termin ważności strony | 2010-01-27 |
---|
Dąbrowa Białostocka, 2010-01-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: BGK. 341 - 1/10. Nazwa zadania: Wykonanie projektu budowlanego i budowlanego wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Gmina Dąbrowa Białostocka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Dąbrowa Białostocka
Adres zamawiającego Solidarności 1
Kod Miejscowość 16-200 Dąbrowa Białostocka
Telefon: (85) 7121 100 do 103
Faks: (85) 7121 017
adres strony internetowej www.dabrowa-bial.pl
adres poczty elektronicznej dabrowab@beep.pl
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.dabrowa-bial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski, ul. Solidarności 1, pokój nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonanie projektu budowlanego i budowlanego wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Białostockiej
- w terminach - budowlanego wraz z ze Zbiorczym Zestawieniem Kosztów
– 10.03.2010
- budowlanego wykonawczego – 30.04.2010
- w zakresie:
- Urządzenie mechaniczne do instalacji ATSO (autotermicznej stabilizacji osadów) - 2
szt.
- Instalacja dezaktywacji odorów do instalacji ATSO
- Instalacja odzysku ciepła wraz z pompą ciepła i siecią wewnętrzną co.
- Opracowanie karty informacyjnej dla przedsięwzięcia – zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
- Opracowaniu raportu o oddziaływaniu na środowisko - zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
Dokumentacje należy wykonać w wersji elektronicznej oraz papierowej w następującej ilości egzemplarzy:
- Projekt budowlany i wykonawczy - 6 egz.
- Szczegółowa specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót – 1 egz.
- Przedmiar robót – 1 egz.
- Kosztorys ofertowy – 1 egz.
- Kosztorys inwestorski – 1 egz.
- Opracowanie karty informacyjnej dla przedsięwzięcia - 5 egz.
- Opracowaniu raportu o oddziaływaniu na środowisko - 6 egz.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- budowlanego wraz z ZZK – 10.03.2010
- budowlanego wykonawczego – 30.04.2010
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, udokumentowanie przez Oferenta (potwierdzone przez Zamawiającego)
- wykonania w ciągu ostatnich 3 lat kompletnej dokumentacji technicznej na minimum 2 zadania o zakresie robót podobnych do zamówienia ( budowa lub kompletna rozbudowa oczyszczalni komunalnych o przepustowości minimum 1000m³/d w technologii SBR z czego co najmniej 1 jest obecnie eksploatowana).
- wykonania w ciągu ostatnich 3 lat dokumentacji technicznej ma minimum 2 zadania związane z zaprojektowaniem instalacji autotermicznej tlenowej stabilizacji osadów (ATSO), z czego co najmniej jedna jest obecnie eksploatowana.
Potwierdzenie winno zawierać opis robót projektowych, a przypadku eksploatowanej oczyszczalni również informację dotyczącą parametrów pracy oczyszczalni.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. jest niezgodną z ustawą.
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. 1 |
Nazwa kryterium
Cena |
Waga
100 % |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-01-27,do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrowa Białostocka
Solidarności 1,
Pokój nr2
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-27,do godz. 10:10
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrowa Białostocka
Solidarności 1,
Pokój nr2
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Bez zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 15328 - 2010 Data zamieszczenia 19.01.2010
____________________________________
mgr Tadeusz Ciszkowski - Burmistrz Dąbrowy Białostockiej
Metryka strony