Ogłoszenie o przetargu - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej
Termin ważności strony | 2015-11-23 |
---|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Dąbrowa Białostocka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 150647 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina , ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121100 do 101, faks 085 7121017.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.dabrowa-bial.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie zimowym 2015/2016 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - Utrzymanie przejezdności ulic dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej wraz z odśnieżaniem chodników, oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka - 5 szt. jednostek sprzętu ( w tym 1 do piaskowania) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu - 12 szt. jednostek sprzętu 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania - około - 49 tys. m² 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):14.20.00.00-3, 34.92.71.00-2, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - Będzie dysponował sprzętem do wykonania usługi w poszczególnych zadaniach. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa-bial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Sporządzenie piaskosoli 20%.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Sporządzenie piaskosoli 20% w ilości 200 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):14.20.00.00-3, 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.11.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: - Utrzymanie przejezdności ulic dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej wraz z odśnieżaniem chodników, oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Utrzymanie przejezdności ulic dróg gminnych i powiatowych w Dąbrowie Białostockiej wraz z odśnieżaniem chodników, oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Dąbrowa Białostocka - 5 szt. jednostek sprzętu ( w tym 1 do piaskowania).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: - Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Usługi sprzętu ciężkiego (spycharki, równiarki) do odśnieżania ulic w mieście i dróg gminnych na terenie gminy w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu - 12 szt. jednostek sprzętu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: - Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:- Zamiatanie ulic w Dąbrowie Białostockiej po zakończeniu zimowego utrzymania - około 49 tys. m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz
mgr inż. Romuald Gromacki
Metryka strony