Zarządzenie nr 2/10

ZARZĄDZENIE NR 2/10

BURMISTRZA DĄBROWY BIAŁOSTOCKIEJ

z dnia 14 stycznia 2010 roku

w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego realizacji wydatków środków publicznych (zamówień i konkursów) o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 14 tys. euro.

Na podstawie art. 30 i art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Dz. U. Nr 223, poz. 1778) oraz art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w celu ujednolicenia sposobu realizacji wydatków publicznych, zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 52/07 Burmistrza Dąbrowy Białostockiej z dnia 9 października 2007 roku wprowadza się nastepujące zmiany:

1) § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie :

2. Dla udzielania zamówień, o których mowa w ust. 1 niniejszego zarządzenia ustala się wewnętrzne procedury udzielania zamówień publicznych z podziałem na zamówienia o wartości:

poniżej 3 tys. euro,

powyżej 3 tys. euro do 14 tys. euro

2) w § 3 zdanie pierwsze o treści „Procedura udzielania zamówienia poniżej 2,5 tys. euro” zastępuje się zdaniem:

„ Procedura udzielania zamówienia poniżej 3 tys. euro”.

3) w § 3 ust. 9 otrzymuje brzmienie:

„9. Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia składająca się z wniosku o realizację zamówienia, rejestru udzielonych zamówień i innych dokumentów związanych z przeprowadzonymi postępowaniami przechowywana jest u pracownika merytorycznego, który odpowiedzialny jest za jej sporządzenie i archiwizację. Zamówienie lub suma zamówień tego samego rodzaju udzielanych na podstawie procedury opisanej w tym paragrafie nie mogą w skali roku budżetowego przekroczyć wartości 3 tys. euro z zastrzeżeniem przesłanek określonych w § 2 ust. 5. W przeciwnym przypadku należy stosować procedurę dla zamówień o wartości powyżej 3 tys. euro”.

4) w § 4 zdanie pierwsze o treści „Procedura udzielania zamówienia od 2,5 tys. euro do 14 tys. euro” zastępuje się zdaniem:

„Procedura udzielania zamówienia powyżej 3 tys. euro do 14 tys. euro”.

5) nadaje się nowe brzmienie załącznikom nr 1 i nr 4 do zarządzenia Nr 52/07 Burmistrza Dąbrowy Białostockiej zgodnie z niniejszym zarządzeniem.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

BURMISTRZ

mgr Tadeusz Ciszkowski

Załącznik nr 1

do Zarządzenia Nr 52/07

Burmistrza Dąbrowy Białostockiej

z dnia 9 października 2007 r.

………………………………………….

(imię i nazwisko wnioskodawcy/ów)

………………………………………….

(Komórka organizacyjna zamawiającego)

Znak sprawy…………………………..

WNIOSEK

o realizacje zamówienia / konkursu*

o wartości szacunkowej do 14 tys. euro

1. Przedmiot zamówienia: robota budowlana, dostawa, usługa*

2. Opis przedmiotu zamówienia ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. Nazwa i kod wg CPV ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4. Termin realizacji zamówienia:………………………………………………………………

5. Szacunkowa wartość zamówienia : netto: ……………… zł: brutto: …………………… zł.

Wartość zamówienia netto w przeliczeniu na eurowynosi : ………………… euro (netto).

/Średni kurs złotego do euro służący do przeliczania wartości zamówienia przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 roku. (Dz. U. z 2009 r. Nr 224 poz. 1796) i wynosi 3,839 zł./

Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ……………………………………………

na podstawie: ………………………………………………………………………………….

Osoba/osoby dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ……………………………………

…………………………………………………

(data i podpis wnioskodawcy/ów)

Wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody* na przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

……………………………………………

(data i podpis przełożonego)

……………………………………………

( Kontrasygnata skarbnika / odmowa kontrasygnaty)

* niepotrzebne skreślić

Załącznik nr 4

do zarządzenia Nr 52/07

Burmistrza Dąbrowy Białostockiej

z dnia 9 października 2007 r.

……………………………….

Znak sprawy………… Dąbrowa Białostocka dnia……….r.

DOKUMENTACJA

podstawowych czynności postępowania przeprowadzonego

w formie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia publicznego

o równowartości powyżej 3 tys. euro, a nie przekraczającej 14 tys. euro.

W związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia:

(przy zamówieniach na roboty budowlane(remontowe) określa się ich rodzaj, zakres, lokalizacje; przy zamówieniach na dostawy określa się rodzaj dostawy, opisując przedmiot dostawy wraz z liczba zamawianych surowców, produktów, sprzętu, innych rzeczy i dóbr; przy zamówieniach na usługi określa się rodzaj usługi oraz ich zakres. Opis przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z opisem zamieszczonym we wniosku i w zaproszeniu).

2. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona na kwotę:...........................zł, co w oparciu o obowiązujący kurs złotego stanowi równowartość .................euro.

3. Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu .....................na podstawie:

1) cen rynkowych przedmiotu zamówienia,

2) analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,

3) odniesienia do cen dostawy /usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu z uwzględnienie wskaźnika inflacji,

4) kosztorysu inwestorskiego*,

5) .................................................

4. Nazwa i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

.......................................................................................................................................................

5. W dniu ………... … ........r. do udziału w postępowaniu poprzez rozesłanie zaproszenia do

złożenia ofert zaproszono niżej wymienionych Wykonawców:

Lp.

Nazwa firmy

Adres firmy

6.W terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia ………….......… r. do godz. …….. zostały złożone oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena netto

Cena brutto

Uwagi

7. Opis kryteriów:

Nr kryterium

Opis kryterium

Znaczenie w %

8. Wybór oferty:

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę nr...............................................................

Nazwa firmy..............................................................................................................................................

Siedziba firmy (adres):..................................................................................................................

9. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej i inne istotne z punktu prowadzonego

postępowania informacje:

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

………………………………………….......................................................................................

10. W wyborze oferty uczestniczył/li:

.......................................................................................................................................................

(dane pracowników komórki, którzy brali udział w wyborze wskazanej w poz. 8)

11. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia wykonał/a :

.......................................................................................................................................................

(data, imię i nazwisko oraz podpis pracownika, który przygotował przedmiot zamówienia)

12. Dokumentację sporządził/a:

.......................................................................................................................................................

(data, imię i nazwisko oraz podpis pracownika sporządzającego dokumentację )

13. Załączniki do Dokumentacji:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

14. Dokumentację zawierająca wybór najkorzystniejszej oferty zatwierdził/ nie zatwierdził*

Dąbrowa Białostocka , dnia ................ r. ....................................................................

(podpis zatwierdzającego dokumentację)

* niepotrzebne skreślić

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Władysław Kalenik

Wprowadzający: Władysław Kalenik

Data modyfikacji: 2010-01-14

Opublikował: Anna Marcińczyk

Data publikacji: 2010-01-14