Zarządzenie nr 2/10
ZARZĄDZENIE NR 2/10
BURMISTRZA DĄBROWY BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 14 stycznia 2010 roku
w sprawie zmiany zarządzenia dotyczącego realizacji wydatków środków publicznych (zamówień i konkursów) o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 14 tys. euro.
Na podstawie art. 30 i art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Dz. U. Nr 223, poz. 1778) oraz art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w celu ujednolicenia sposobu realizacji wydatków publicznych, zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 52/07 Burmistrza Dąbrowy Białostockiej z dnia 9 października 2007 roku wprowadza się nastepujące zmiany:
1) § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie :
2. Dla udzielania zamówień, o których mowa w ust. 1 niniejszego zarządzenia ustala się wewnętrzne procedury udzielania zamówień publicznych z podziałem na zamówienia o wartości:
poniżej 3 tys. euro,
powyżej 3 tys. euro do 14 tys. euro
2) w § 3 zdanie pierwsze o treści „Procedura udzielania zamówienia poniżej 2,5 tys. euro” zastępuje się zdaniem:
„ Procedura udzielania zamówienia poniżej 3 tys. euro”.
3) w § 3 ust. 9 otrzymuje brzmienie:
„9. Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia składająca się z wniosku o realizację zamówienia, rejestru udzielonych zamówień i innych dokumentów związanych z przeprowadzonymi postępowaniami przechowywana jest u pracownika merytorycznego, który odpowiedzialny jest za jej sporządzenie i archiwizację. Zamówienie lub suma zamówień tego samego rodzaju udzielanych na podstawie procedury opisanej w tym paragrafie nie mogą w skali roku budżetowego przekroczyć wartości 3 tys. euro z zastrzeżeniem przesłanek określonych w § 2 ust. 5. W przeciwnym przypadku należy stosować procedurę dla zamówień o wartości powyżej 3 tys. euro”.
4) w § 4 zdanie pierwsze o treści „Procedura udzielania zamówienia od 2,5 tys. euro do 14 tys. euro” zastępuje się zdaniem:
„Procedura udzielania zamówienia powyżej 3 tys. euro do 14 tys. euro”.
5) nadaje się nowe brzmienie załącznikom nr 1 i nr 4 do zarządzenia Nr 52/07 Burmistrza Dąbrowy Białostockiej zgodnie z niniejszym zarządzeniem.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
mgr Tadeusz Ciszkowski
Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 52/07
Burmistrza Dąbrowy Białostockiej
z dnia 9 października 2007 r.
………………………………………….
(imię i nazwisko wnioskodawcy/ów)
………………………………………….
(Komórka organizacyjna zamawiającego)
Znak sprawy…………………………..
WNIOSEK
o realizacje zamówienia / konkursu*
o wartości szacunkowej do 14 tys. euro
1. Przedmiot zamówienia: robota budowlana, dostawa, usługa*
2. Opis przedmiotu zamówienia ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Nazwa i kod wg CPV ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Termin realizacji zamówienia:………………………………………………………………
5. Szacunkowa wartość zamówienia : netto: ……………… zł: brutto: …………………… zł.
Wartość zamówienia netto w przeliczeniu na eurowynosi : ………………… euro (netto).
/Średni kurs złotego do euro służący do przeliczania wartości zamówienia przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 roku. (Dz. U. z 2009 r. Nr 224 poz. 1796) i wynosi 3,839 zł./
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ……………………………………………
na podstawie: ………………………………………………………………………………….
Osoba/osoby dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ……………………………………
…………………………………………………
(data i podpis wnioskodawcy/ów)
Wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody* na przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
……………………………………………
(data i podpis przełożonego)
……………………………………………
( Kontrasygnata skarbnika / odmowa kontrasygnaty)
* niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 4
do zarządzenia Nr 52/07
Burmistrza Dąbrowy Białostockiej
z dnia 9 października 2007 r.
……………………………….
Znak sprawy………… Dąbrowa Białostocka dnia……….r.
DOKUMENTACJA
podstawowych czynności postępowania przeprowadzonego
w formie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia publicznego
o równowartości powyżej 3 tys. euro, a nie przekraczającej 14 tys. euro.
W związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
(przy zamówieniach na roboty budowlane(remontowe) określa się ich rodzaj, zakres, lokalizacje; przy zamówieniach na dostawy określa się rodzaj dostawy, opisując przedmiot dostawy wraz z liczba zamawianych surowców, produktów, sprzętu, innych rzeczy i dóbr; przy zamówieniach na usługi określa się rodzaj usługi oraz ich zakres. Opis przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z opisem zamieszczonym we wniosku i w zaproszeniu).
2. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona na kwotę:...........................zł, co w oparciu o obowiązujący kurs złotego stanowi równowartość .................euro.
3. Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu .....................na podstawie:
1) cen rynkowych przedmiotu zamówienia,
2) analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,
3) odniesienia do cen dostawy /usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu z uwzględnienie wskaźnika inflacji,
4) kosztorysu inwestorskiego*,
5) .................................................
4. Nazwa i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
.......................................................................................................................................................
5. W dniu ………... … ........r. do udziału w postępowaniu poprzez rozesłanie zaproszenia do
złożenia ofert zaproszono niżej wymienionych Wykonawców:
Lp. |
Nazwa firmy |
Adres firmy |
6.W terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia ………….......… r. do godz. …….. zostały złożone oferty:
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Opis kryteriów:
Nr kryterium |
Opis kryterium |
Znaczenie w % |
|
|
|
|
|
|
8. Wybór oferty:
W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę nr...............................................................
Nazwa firmy..............................................................................................................................................
Siedziba firmy (adres):..................................................................................................................
9. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej i inne istotne z punktu prowadzonego
postępowania informacje:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………….......................................................................................
10. W wyborze oferty uczestniczył/li:
.......................................................................................................................................................
(dane pracowników komórki, którzy brali udział w wyborze wskazanej w poz. 8)
11. Czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia wykonał/a :
.......................................................................................................................................................
(data, imię i nazwisko oraz podpis pracownika, który przygotował przedmiot zamówienia)
12. Dokumentację sporządził/a:
.......................................................................................................................................................
(data, imię i nazwisko oraz podpis pracownika sporządzającego dokumentację )
13. Załączniki do Dokumentacji:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
14. Dokumentację zawierająca wybór najkorzystniejszej oferty zatwierdził/ nie zatwierdził*
Dąbrowa Białostocka , dnia ................ r. ....................................................................
(podpis zatwierdzającego dokumentację)
* niepotrzebne skreślić
Metryka strony