Uchwała Nr XXVII/190/05

Uchwała Nr XXVII/190/05 Rady Miejskiej z dnia 29 grudnia 2005 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/179/05 Rady Miejskiej z dnia 19 listopada 2005 roku w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych
GGSSS SGS
  • UCHWAŁA Nr XXVII/190/05

  • Rady miejskiej w dąbrowie białostockiej

  1. 29 grudnia 2005 roku

    • w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/179/05 Rady Miejskiej w Dąbrowie Białostockiej z dnia 29 listopada 2005 roku w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych

      • Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; zm. Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 roku, Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441) oraz art. 6a ust. 11 ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym, (tekst jednolity Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431; zm. Dz. U. 1994 r. Nr 1, poz. 3; z 1996 r. Nr 91, poz. 409, z 1997 r. Nr 43, poz. 272 i Nr 137, poz. 926; z 1998 r. Nr 108, poz. 681; z 2001 r. Nr 81, poz. 875; z 2002 r. Nr 200, poz. 1680; z 2003 r. Nr 110, poz. 1039 i Nr 162, poz. 1568; z 2005 r. Nr 164, poz. 1365, Nr 169, poz.1419;) art. 6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych1 (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 9 poz. 84, Nr 200 poz. 1683; z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039 i Nr 188, poz. 1840, Nr 200 poz. 1953, Nr 203, poz. 1966; z 2004 r. Nr 92, poz. 880 i 884, Nr 96, poz. 959, Nr 123, poz. 1291; z 2005 r. Nr 130, poz. 1087, Nr 164, poz.1365, Nr 167, poz.1399, Dz. U. 169, poz. 1419) oraz art. 6 ust. 9 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. Nr 200, poz. 1682, Nr 216, poz. 1826; z 2005 r. Nr 164, poz. 1365) Rada Miejska uchwala, co następuje:

        1. Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXV/179/05 Rady Miejskiej w Dąbrowie Białostockiej z dnia 29 listopada 2005 roku w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i delklaracji podatkowych otrzymuje brzmieni zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

        2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dąbrowy Białostockiej.

        3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

PRZEWODNICZĄCY RADY

mgr Antoni Hrynkiewicz

Załącznik Nr 1

      1. do Uchwały Rady Miejskiej

      2. Nr XXVII/190/05

      3. z dnia 29 grudnia 2005 roku

        1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

        ...........................................................................................

        DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI

        0x08 graphic

        na

        Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r.., Nr 9, poz. 84 ze zm.)

        Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi bądź innymi jednostkami, osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będącymi właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

        Formularz składają także osoby fizyczne będące współwłaścicielami lub współposiadaczami gruntów, budynków i ich części lub budowli i ich części z ww. podmiotami.

        Termin składania: Osoby fizyczne (współwłaściciele lub współposiadacze z osobami prawnymi, bądź innymi jednostkami), osoby prawne, jednostki organizacyjne Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa, a także jednostki organizacyjne Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowej do 15 stycznia każdego roku podatkowego lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego a osoby fizyczne w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego

        Miejsce składania : Burmistrz właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów, budynków, budowli.

        A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

        3. Burmistrz

        Adres: ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa Białostocka

        B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)

        *- dotyczy składającego deklarację nie będącego osobą fizyczną **- dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną

        B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

        4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą pozycję)

        0x08 graphic
        0x08 graphic
        0x08 graphic
        1. osoba fizyczna 2. osoba prawna 3. jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

        0x08 graphic

        4. spółka nie mająca osobowości prawnej

        0x08 graphic
        0x08 graphic
        0x08 graphic
        0x08 graphic
        5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą pozycję)

        1. właściciel 2. współwłaściciel 3. posiadacz samoistny 4. współposiadacz samoistny

        0x08 graphic
        0x08 graphic
        0x08 graphic
        0x08 graphic

        5.użytkownik wieczysty 6. współużytkowik wieczysty 7. posiadacz 8. współposiadacz

        6. Miejsce/a (adres/y) położenie przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek

        7. Numery księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

        8. Nazwa pełna*/ Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**

        9. Nazwa skrócona / imię ojca, imię matki**

        10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**

        B.2 ADRES SIEDZIBY / ADRES ZAMIESZKANIA

        11. Kraj

        12. Województwo

        13. Powiat

        14. Gmina

        15. Ulica

        16. Numer domu / Numer lokalu

        17. Miejscowość

        18. Kod pocztowy

        19. Poczta

        C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI

        20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą pozycję)0x08 graphic
        0x08 graphic

        1. deklaracja roczna 2. korekta deklaracji rocznej

        D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych)

        Wyszczególnienie

        Podstawa opodatkowania

        Stawka podatku

        Kwota podatku

        D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW

        1. związana z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        1. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

        ....................... ha

        ..............,......

        .........................................

        1. zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        1. pozostałe grunty

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI(*)

        1. mieszkalnych

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        3. zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        4. zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        5. zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego oraz organizacje pożytku publicznego

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        6. pozostałych

        ....................... m2

        ..............,......

        .........................................

        * Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych; za kondygnacje uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. Powierzchnię pomieszczeń o wysokości od 1,40 m do 2,20 m zalicza się do powierzchni użytkowej budynku w 50%, a mniejszą niż 1,40 m. pomija się. (Budynek - obiekt budowlany w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach)

        D.3 BUDOWLE

        1. budowle

        (wartość, o której mowa w przepisach o podatku dochodowym)

        .................,...... m2

        2%

        .........................................

        E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU

        Kwota podatku

        Suma kwot z kol. D

        .........................................

        F. INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH ZWOLNINYCH

        (podać powierzchnie, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

        .............................................................................................................................................................................................................................

        ..................................

        .............................................................................................................................................................................................................................

        ..................................

        .............................................................................................................................................................................................................................

        ..................................

        G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

        Uprzedzony/a o odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

        21. Imię

        22. Nazwisko

        23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

        24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

        H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

        25. Uwagi organu podatkowego

        26. Identyfikator przyjmującego formularz

        27. Podpis przyjmującego formularz

        Na podstawie ar. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1996 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 1991 r. Nr 36, poz. 161 z późn. zm.) niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego

        • PRZEWODNICZĄCY RADY

        • mgr Antoni Hrynkiewicz

        2006-01-02 10:03

        2. Rok

        ............................

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dąbrowa Białostocka

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Czarniecka

Wprowadzający: Ewa Czarniecka

Data modyfikacji: 2006-04-20

Opublikował: Anna Marcińczyk

Data publikacji: 2006-01-02